Verschil tussen cartridge en wegwerp CBD vape
Onlangs probeerde ik te begrijpen welk type CBD vape het meest geschikt is om mee te beginnen, omdat ik zowel cartridges als wegwerpmodellen tegenkwam. In de categorie zag ik dat de cartridges zijn gemaakt met natuurlijke extracten en een hoog percentage cannabinoïden, terwijl wegwerpvarianten direct klaar zijn voor gebruik zonder extra onderdelen. Omdat ik nog geen ervaring heb, weet ik niet goed welke optie praktischer is voor iemand die vooral wil ontdekken hoe aroma’s en trekgedrag aanvoelen. Misschien heeft iemand hier die vergelijking al eens gemaakt.
14 weergaven

Bij mij hielp het om eerst te kijken hoe gemakkelijk ik wilde beginnen. Op https://rawhemp.eu/nl/categorie/cbd-vape/ staat dat cartridges ideaal zijn wanneer je al een batterij hebt of graag verschillende aroma’s wilt proberen, terwijl wegwerpmodellen juist handig zijn wanneer je zonder voorbereiding wilt starten. Omdat alle varianten natuurlijke extracten gebruiken en geen synthetische toevoegingen bevatten, voelde de keuze vooral praktisch. Door een eenvoudig model te testen kreeg ik sneller gevoel voor hoe het gebruik echt aanvoelt.