top of page

Introductielezing Hooggevoelige kinderen groep

Openbaar·16 leden

Praktische start vinden voor ArchiMate modellering

Ik zit de laatste weken midden in een project waarbij ik bestaande architectuurdiagrammen moet beoordelen maar ik merk dat ik steeds blijf hangen op het herkennen van de juiste elementen. Vooral het verschil tussen structuur en gedrag binnen de lagen van ArchiMate blijft lastig omdat ik geen volledige opleiding heb gevolgd waarin deze concepten stap voor stap worden opgebouwd. In onze organisatie gebruikt iedereen net andere manieren om modellen te tekenen waardoor het moeilijk is om één lijn te vinden. Ik zoek daarom een duidelijke training die zowel de basis als verdieping combineert zodat ik eindelijk consistent kan werken.

18 weergaven
summasolga
27 nov.

Bij mij ontstond datzelfde probleem totdat ik een opleiding volgde waarin alle onderdelen van niveau 1 en 2 naast elkaar werden behandeld. Het hielp enorm dat de training vier dagen duurde waardoor er genoeg tijd was om de lagen, relaties en motivatieconcepten echt te oefenen. Misschien sluit een programma rond ArchiMate goed aan op wat je zoekt omdat daar de volledige structuur van modellen helder wordt opgebouwd zodat je zonder puzzelen ziet hoe alle elementen logisch samenhangen.

bottom of page